Centrul Multifuncțional Strășeni a prestat 28 de mii de servicii publice după principiul ghișeului unic

Fiecare al șaselea locuitor al raionului Strășeni a beneficiat de serviciile Centrului Multifuncțional al Agenției Servicii Publice, arată datele statistice. Din momentul lansării și până în prezent, 13 mii de locuitori ai raionul Strășeni au solicitat 28 de mii de servicii din domeniile de competență ale Agenției. Totodată, un sondaj realizat prin intermediul unui terminal instalat în CM Strășeni arată că circa 90 la sută din solicitanți au rămas satisfăcuți de activitatea Centrului și de atitudinea personalului.

“Pentru evaluarea și îmbunătățirea întregului proces de prestare a serviciilor publice timp de trei luni am testat mai multe operațiuni. Este vorba de rândul electronic, deservirea cetățenilor și universalizarea operatorilor. Săptămânal, câteva echipe de experți se deplasau la Strășeni pentru monitorizare și analiză. Astăzi, sunt bucuros să constat un feedback pozitiv în rândul cetățenilor vizavi de nivelul de prestare al serviciilor în cadrul Centrului Multifuncțional”, a declarat directorul ASP Sergiu Railean, după ce a discutat cu cetățenii din Strășeni.

Precizăm că, cele mai multe cereri de servicii depuse la CM Strășeni vizează  înregistrarea și evaluarea bunurilor imobile: circa 15 mii. Pe locul doi se situează serviciile din domeniul înregistrării și documentării  populației. În mai puțin de patru luni, în cadrul CM Strășeni au fost eliberate aproximativ 9 000 de acte de identitate și aproape 4 000 de servicii de stare civilă.

Potrivit directorului Agenției Servicii Publice, Sergiu Railean, următoarele centre multifuncționale vor fi deschise peste două săptămâni la Cahul, Comrat și Ocnița. Reamintim că Centrul Multifuncțional Strășeni a fost lansat la începutul lunii decembrie 2017.

Galerie foto: 
Agenția Servicii Publice
Mun. Chişinău, str. Aleksandr Pușkin, 42