Opinia Dvs. este importantă!

Modificarea programului de muncă al Serviciului eliberare a actelor de identitate Centru, municipiul Chișinău

Agenția Servicii Publice anunță că în legătură cu diminuarea fluxului de solicitanți în raport cu perioada estivală, începând cu 2 octombrie curent Serviciul eliberare a actelor de identitate Centru, municipiul Chișinău (SEAI Centru) amplasat pe str. Alexandru cel Bun, nr.56 revine la programul de muncă obișnuit, și anume:

  • luni, marți, miercuri, joi, vineri și sâmbătă: 8:00 – 17:00;
  • duminică – zi de repaus.

SEAI Centru va presta toate serviciile conform competențelor și programul stabilit de recepționare a cererilor, inclusiv pentru eliberarea actelor de identitate după cum urmează:

  • în zilele de luni până vineri – în termene restrânse: la data adresării, 24 de ore și 5 zile lucrătoare;
  • în ziua de sâmbătă – în termen de 5 zile lucrătoare, 15 și 30 de zile calendaristice.

Informații detaliate despre programul serviciilor prestate de Agenția Servicii Publice, lista documentelor necesare, termene, tarife și înlesniri, precum și programarea prealabilă pot fi vizualizate pe site-ul instituției: www.asp.gov.md sau la numerele de telefon 14909 (apeluri naționale) și (+373) 022-257070 (apeluri internaționale).

Agenția Servicii Publice
Mun. Chişinău, str. Aleksandr Pușkin, 42
Facebook