Перейти к основному содержанию

Inspector superior din cadrul Secției identificare, contracarare riscuri al Direcţiei Securitate

I.P. ”Agenţia Servicii Publice”
anunţă concurs privind ocuparea funcţiei vacante de
inspector superior
din cadrul Secției identificare, contracarare riscuri al Direcţiei Securitate
Salariul de funcţie: 11 800 lei

Termen de recepţionare a cererilor
Învingătorul concursului

Comisia centrală de concurs a ASP, conform pct. 35 şi pct.38 al „Regulamentului privind  concursul de angajare în cadrul Agenţiei”, anunţă învingătorii concursului la următoarele funcții:

  • Stratan Sergiu
Solicitanţii care nu au întrunit condiţiile de admitere la interviu

Solicitanţii care nu au întrunit condiţiile de admitere la interviu conform prevederilor pct. 15 lit. C) al Regulamentului privind modul de desfăşurare al Regulamentul privind concursul de angajare în cadrul Agenţiei Servicii Publice, aprobat prin ordinul directorului nr.200 din 23 martie 2023:

  • Ciobanu Ion
  • Roşca Valerian
Rezultatele examinării dosarelor candidaţilor pentru ocuparea locurilor vacante

Ca rezultat al examinării dosarelor candidaţilor, conform pct.20 şi pct.21 al „Regulamentului privind  concursul de angajare în cadrul Agenţiei”, aprobat prin ordinul directorului Agenţiei Servicii Publice nr.200 din 23.03.2023, Comisia a decis şi stabilit data, ora şi locul desfăşurării interviului pentru ocuparea funcțiilor vacante.
Data, ora şi locul desfăşurării interviului:
13 februarie 2024, ora 14.00, mun.Chișinău, str.Alexandr Pușkin, 42,  (sala de ședințe, et.II). 
 

Pentru  participare la  interviu  sunt admişi  următorii candidaţi: 

  • Cenuş Grigore
  • Druţă Vadim
  • Marcinschi Eduard
  • Stratan Sergiu
  • Cravcenco Iuri
  • Starodub Eduard
  • Raţă Radu
Atribuţii de bază:

Atribuții de bază inspector superior din cadrul Secției identificare, contracarare riscuri:

  1. Supravegherea respectării legalității, prevenirea abuzurilor în serviciu şi actelor de corupție în procesul de activitate a Agenţiei.
  2. Investigarea cazurilor de încălcare a disciplinei muncii, comiterea falsurilor în actele oficiale şi în bazele electronice de date, etc.. de către salariaţii Agenţiei.
  3. Examinarea scrisorilor, petițiilor, cererilor şi apelurilor telefonice ale persoanelor fizice şi juridice pe probleme ce țin de competenţa Secției,, în modul si în termenele stabilite de actele normative, ce reglementează domeniul de referinţă.
  4. Interacţiunea cu organele de drept în domeniul prevenirii actelor de corupţie, falsificării actelor, altor abuzuri comise de către salariații Agenției.
  5. Stocarea, arhivarea şi eliberarea înregistrărilor video-audio conform regulamentelor şi actelor normative interne ale Agenției) a procesului de examinare în vederea obținerii permisului de conducere, proba teoretică și practică.
     
Condiţii generale de participare la concurs:

Condițiile care trebuie să le întrunească candidatul pentru funcția de inspector superior din cadrul Secției identificare, contracarare riscuri:

  1. deţinerea cetăţeniei Republicii Moldova şi domiciliul permanent în Republica Moldova;
  2. cunoaşterea limbii române (obligatorie), iar cunoaşterea limbilor rusă şi engleză (constituie un avantaj);
  3. studii superioare, studii superiore juridice (constituie un avantaj);
  4. capacitate deplină de exerciţiu;
  5. cunoştinţe de a lucra cu computerul (Word, Excel,  Internet, E-mail şi altele);
  6. abilităţi de instruire, monitorizare, de lucru individual şi în echipă, comunicare eficientă şi  de aplanare a situaţiilor de conflict; 
  7. să nu fie privat de dreptul de a ocupa funcţii sau de a exercita activităţi similare funcţiei vacante;
  8. integritate profesională – capacitatea candidatului de a-şi exercita activitatea în funcţia pretinsă în mod etic, liber de influenţă necorespunzătoare şi manifestări de corupţie, cu respectarea interesului public şi a legislaţiei;
  9. comportament responsabil şi reputaţie ireproşabilă;
  10. experienţa de muncă în domeniul funcţiei vacante, nu mai puţin de 3 ani, este un avantaj la angajare;
  11. Nivelul necesar de cunoștințe și experiență în domeniul de activitate nu mai puțin de 2 ani;
  12. Cunoștințele actelor normative de domeniu.
Lista documentelor necesare pentru participare la concurs:
  1. cererea de participare la concurs, completat conform anexei;
  2. curriculum vitae, completat conform anexei
  3. copia buletinului de identitate;
  4. copia diplomei de studii;
  5. copia documentelor ce confirmă experiența profesională, cu excepția candidaților care anterior nu au fost încadrați în câmpul muncii.

Notă: Candidaţii depun documentele personal, prin poştă sau e-mail (cu condiţia că candidaţii vor prezenta în ziua concursului toate actele în original pentru autentificare). Copiile documentelor prezentate pot fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele în original pentru a verifica veridicitatea lor.

Bibliografia concursului:
  1. Hotărârea Guvernului nr. 314 din 22.05.2017 „Privind constituirea Agenţiei Servicii Publice”  (Legis.md, https://www.legis.md);
  2. Hotărârea Guvernului nr.193 din 24.03.2017 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la formarea continuă a adulţilor;
  3. Legea integrităţii nr.82/2017;
  4. Codul Muncii al Republicii Moldova nr.154-XII din 28.03.2003;
  5. Pagina oficială a I.P.”Agenţia Servicii Publice”, Regulamentul intern al ASP (Ordinul ASP nr.111 din 12.10.2017);
  6. Pagina oficială a I.P.”Agenţia Servicii Publice”, Codul etic al salariaţilor ASP (Anexa la Ordinul ASP nr.477 din 17.07.2018);
  7. Acte normative în vigoare a Republicii Moldova ce reglementează domeniul de activitate;
  8. Codul penal;
  9. Codul contravențional;
  10. Codul administrative.

Regulament privind concursul de angajare în cadrul Agenției Servicii Publice

Persoana responsabilă de oferirea informaţiei suplimentare şi primirea documentelor:

secretar al Comisiei, Popa Mihail
mun. Chişinău, str. Alexandr Puşkin 42, bir.129
Telefoane de contact: 022-50-46-65
e-mail: mihail.popa@asp.gov.md