Перейти к основному содержанию

Specialist coordonator a Direcţiei examinare a conducătorilor auto a DÎMT şi CCA

I.P. ”Agenţia Servicii Publice”
anunţă concurs privind ocuparea funcţiei
specialist coordonator
a Direcţiei examinare a conducătorilor auto a DÎMT şi CCA
(funcţie temporar vacantă)
Salariu tarifar - 10200 lei

Termen de recepţionare a cererilor
Lista candidaților admiși la proba interviu a concursului

Nu sunt depuse documente pentru participare la concurs.

Atribuţii de bază

Atribuţiile de bază ale funcţiei specialist coordonator a  Direcţiei examinare a conducătorilor auto  a DÎMT şi CCA:

  • examinarea cererilor şi altor adresări ale persoanelor fizice în domeniul documentării şi evidenţei conducătorilor de vehicule, efectuarea verificărilor, controalelor, interpelărilor şi altor formalităţi în acest domeniu;
  • verificarea documentelor ce servesc drept temei la documentarea şi evidenţa conducătorilor de vehicule;
  • introducerea informaţiei în baza de date, referitor la  documentarea şi evidenţa conducătorilor de vehicule;
  • participarea la lucrările de arhivare, păstrare şi evidenţă a dosarelor cu documentele ce au servit temei la documentarea şi evidenţa conducătorilor de vehicule;
  • actualizarea şi verificarea corectitudinii datelor introduse în SIA „Înregistrarea corpului de conducători auto”; 
  • identificarea persoanelor în procesul prestării serviciilor publice, la preluarea imaginilor grafice faciale şi semnăturii, la documentarea cu permis de conducere,  prin confruntarea fotografiei in actele de identitate cu imaginea reală a solicitantului;
  • exercitarea lucrărilor şi altor operaţiuni tehnologice ce ţin de evidenţa restricţiilor în sistemele informaţionale specializate privind conducătorii de vehicule asupra cărora sunt aplicate careva restricţii în conducerea vehiculelor;
  • acordarea persoanelor fizice şi juridice servicii, conform cadrului normativ existent în domeniul documentării şi evidenței conducătorilor de vehicule.
Condiţii generale de participare la concurs
  • deţinerea cetăţeniei Republicii Moldova şi domiciliul permanent în Republica Moldova; 
  • cunoaşterea limbii române (scris şi vorbit);
  • studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă; 
  • vârsta de cel puțin 23 de ani;
  • capacitate deplină de exerciţiu;
  • în ultimii 5 ani nu a fost destituit  dintre-o funcție sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;
  • cunoştinţe de a lucra cu computerul (Word, Excel, Power Point, Outlook, Internet);
  • să nu fie privat de dreptul de a ocupa funcţii sau de a exercita activităţi similare funcţiei vacante; 
  • integritate profesională – capacitatea candidatului de a-şi exercita activitatea în funcţia pretinsă în mod etic, liber de influenţă necorespunzătoare şi manifestări de corupţie, cu respectarea interesului public şi a legislaţiei; 
  • comportament responsabil şi reputaţie ireproşabilă; 
  • nu are antecedente penale nestinse pentru infracțiuni săvârșite cu intenție;
  • cunoaşterea legislaţiei în domeniu;
  • abilități de analiză și sinteză, de lucru cu informația, organizare, comunicare şi administrare, de luarea deciziilor în strictă conformitate cu actele normative în vigoare. 
Lista documentelor necesare pentru participare la concurs
  1. cererea de participare la concurs, completat conform anexei;
  2. curriculum vitae, completat conform anexei
  3. copia buletinului de identitate;
  4. copia diplomelor de studii;
  5. cazierul judiciar sau declaraţia pe propria răspundere privind lipsa cărorva inerdicţii legale de a ocupa anumite funcţii  sau de a exercita anumite activităţi, care ar împiedica angajarea în funcţia respectivă.

Notă: absolvirea cursului de instruire inițială pentru examinatori în condițiile stabilite de către Ministerul Educației și Cercetării, se va considera un avantaj la angajare în funcția menționată.

Notă: candidaţii depun documentele personal, prin poştă sau e-mail (cu condiţia că candidaţii vor prezenta în ziua concursului toate actele în original pentru autentificare). Copiile documentelor prezentate pot fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele în original pentru a verifica veridicitatea lor.

Bibliografia concursului
  • Codul administrativ al Republicii Moldova nr.116 din 19.07.2018;
  • Legea nr. 131/2007 privind siguranța traficului rutier;
  • Hotărîrea Guvernului nr. 1127 din 07 octombrie 2008 „Cu privire la aprobarea modelelor permiselor de conducere de tip nou”;
  • Regulamentul privind procedura de examinare pentru obținerea dreptului de a conduce vehicule, emiterea și valabilitatea permisului de conducere, aprobat prin Hotărîrea Guvernului nr. 181 din 23.03.2023;
  • Normele privind examinarea medicală a conducătorilor de vehicule și a candidaților pentru obținerea permisului de conducere, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 12 din 19.01.2009.
Persoana responsabilă de oferirea informaţiei suplimentare şi primirea documentelor

secretar al Comisiei, Alexa Ana
mun. Chişinău, str. Alexandr Puşkin 42, bir.135
Telefoane de contact: 022-50-4361
e-mail: ana.alexa@asp.gov.md