Перейти к основному содержанию

Șef al Secției investiții strategice, Direcția investiții și mărfuri strategice din cadrul Departamentului înregistrare și licențiere a unităților de drept

I.P. ”Agenţia Servicii Publice”
anunţă concurs privind ocuparea funcţiei vacante de
șef
al Secției investiții strategice
Direcția investiții și mărfuri strategice din cadrul
Departamentului înregistrare și licențiere a unităților de drept
Salariu tarifar - 18 000 lei

Termen de recepţionare a cererilor
Atribuţii de bază
  1. Elaborarea documentației aferente activității Consiliului pentru promovarea proiectelor investiţionale de importanţă naţională;
  2. Desfășurarea procedurilor preparatorii aferente activității Consiliului pentru promovarea proiectelor investiţionale de importanţă naţională în scopul realizării atribuțiilor de Secretariat al Consiliului;
  3. Cunoașterea și aplicarea actelor normative ce reglementează domeniul investițiilor de importanţă naţională și a investițiilor de importanță pentru securitatea statului;
  4. Colaborarea cu specialiștii subdiviziunilor structurale ale Agenției Servicii Publice în procesul de pregătire a ședinței de lucru Consiliului pentru promovarea proiectelor investiţionale de importanţă naţională;
  5. Crearea, păstrarea și arhivarea dosarelor depuse în vederea examinării acestora de către Consiliu;
  6. Consilierea agenților economici pe marginea subiectelor ce țin de activitatea Consiliului pentru promovarea proiectelor investiţionale de importanţă naţională, inclusiv modul de aplicare a legislației în doemniu;
  7. Examinarea și acordarea răspunsurilor la petițiile parvenite pe marginea activității Consiliului pentru promovarea proiectelor investiţionale de importanţă naţională, inclusiv pentru aplicarea corectă a legislației în doemniu;
  8. Efectuarea/compilarea raportelor de activitate a secției inclusiv raportarea privind examinarea investițiilor de importanţă naţională și a investițiilor de importanță pentru securitatea statului;
  9. Alte atribuții prevăzute de fișa postului.
Condiţii generale de participare la concurs
  1. deţinerea cetăţeniei Rebuplicii Moldova şi domiciliul permanent în Rebuplica Moldova;
  2. cunoaşterea excelentă a limbii române (oral și scris);
  3. cunoașterea limbii engleze (B2);
  4. studii superioare în domeniul finanțelor/ economic/ juridic;
  5. experiență profesională minim 1 an în domenii tangibile;
  6. cunoașterea legislaţiei în domeniul investițiilor de importanţă naţională și a investițiilor de importanță pentru securitatea statului;
  7. posedarea deprinderilor de lucru la computer şi alte mijloace tehnice necesare spre utilizare în procesul de exercitare a funcțiilor sale;
  8. cunoștințe de operare a programelor computerizate;
  9. integritate profesională;
  10. păstrarea confidențialității datelor și informațiilor la care are acces;
  11. comportament responsabil şi reputaţie ireproşabilă.
Lista documentelor necesare pentru participare la concurs
  1. cererea de participare la concurs, completat conform anexei;
  2. curriculum vitae, completat conform anexei;
  3. copia buletinului de identitate;
  4. copia diplomei de studii;
  5. cazierul judiciar sau declaraţia pe propria răspundere privind lipsa cărorva interdicţii legale de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita anumite activităţi, care ar împiedica angajarea în funcţia respectivă.

Notă: Candidaţii depun documentele personal, prin poştă sau e-mail (cu condiţia că candidaţii vor prezenta ulterior toate actele în original și copii pentru autentificare). Copiile documentelor prezentate pot fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele în original pentru a verifica veridicitatea lor.

Bibliografia concursului

Legi ale Republicii Moldova

  1. Legea nr. 174/2021 privind mecanismul de examinare a investițiilor de importanță pentru securitatea statului;
  2. Legea nr.71/2007 cu privire la registre;
  3. Legea nr. 160/2001 privind reglementarea prin autorizare a activităţii de întreprinzător;
  4. Legea nr. 220/19.10.2007 privind înregistrarea de stat a persoanelor juridice şi a întreprinzătorilor individuali;
  5. Legea nr.148/2023 privind accesul la informațiile de interes public;
  6. Legea integrității nr.82/2017;
  7. Legea nr.116/2018 Codul administrativ al Republicii Moldova;
  8. Legea nr. 136/2017 cu privire la Guvern.


Hotărâri ale Guvernului Republicii Moldova

  1. Hotărârea Guvernului nr. 585/2016 cu privire la Consiliul pentru promovarea proiectelor investiţionale de importanţă naţională;
  2. Hotărârea Guvernului nr. 314/2017 privind constituirea Agenție Servicii Publice;
  3. Hotărârea Guvernului nr. 966/2020 cu privire la serviciile prestate de către Agenția Servicii Publice;
  4. Hotărârea Guvernului nr. 274/2019 pentru aprobarea Regulamentului privind modul de elaborare, încheiere și monitorizare a implementării acordurilor de investiții cu privire la proiectele investiționale strategice;
Persoana responsabilă de oferirea informaţiei suplimentare şi primirea documentelor:

secretar al Comisiei, Bivol-Danilov Angela
MD-2005, mun. Chişinău, str. Alexandr Puşkin 47, bir.323
Telefoane de contact: 022-207-888
e-mail: angela.bivol@asp.gov.md