Sari la conținutul principal

De ce nu primesc o notificare la poșta electronică, indicată în procesul depunerii cererii on-line, referitor la starea comenzii mele?

Există câteva motive posibile pentru care nu ați primit o notificare referitor la starea comenzii dvs.:

  1. Ați introdus o adresă de email greșită;
  2. Notificarea a fost clasificată eronat de furnizorul de servicii de e-mail și a fost plasată în folder-ul de spam;
  3. A avut loc o eroare tehnică.

Pentru a verifica starea comenzii și a obține informații actualizate, vă recomandăm să accesați secțiunea de verificare a stării comenzii disponibilă pe pagina de depunere a cererii. Iată cum puteți proceda:

  1. Deschideți pagina de depunere a cererii și identificați secțiunea ”Verifică starea solicitării”. Această secțiune poate fi accesată din colțul drept de sus al paginii sau prin activarea link-ul: https://eservicii.gov.md/asp/cadastru/verify-status-request;
  2. În secțiunea de verificare a stării solicitării, introduceți numărul cererii FOD. Numărul cererii poate fi găsit în recipisa generată de sistem la ultima etapă de depunere a cererii (imediat după achitarea comenzii prin intermediul MPay) sau în email-ul de confirmare a comenzii. Asigurați-vă că introduceți numărul corect și în formatul solicitat;
  3. După introducerea numărului cererii FOD, accesați butonul ”Caută„ și vizualizați informațiile actualizate privind starea comenzii dvs.
Compartiment