Termene și tarife
Termen | Tarif | Locul prestării |
---|---|---|
3 zile lucrătoare | 80 lei gratuit38 |
38Condițiile de prestare a serviciului cu înlesniri sunt stipulate în pct. 17, alin. 1) din anexa nr.3 la Hotărârea Guvernului nr.966/2020 cu privire la serviciile prestate de către Agenția Servicii Publice
Informații generale
Descrierea serviciului
Informaţia din Planul naţional de adrese conţine datele referitor la adresa conferită obiectelor informaţionale înregistrate în Registrul de stat al unităţilor adminsitrativ-teritoriale. Conţine informaţia alfa-numerică şi grafică a adresei înregsitrate.
Cerinţe faţă de solicitanţi
Orice persoană fără a justifica interesul
Canale de prestare
Solicitare:
- ghișeul centrului multifuncțional.
Eliberare:
- ghișeul centrului multifuncțional.
Informare
- Centrul multifuncțional (biroul de informații și panouri informative);
- Call-centru 14 909;
- Call-centru pentru apelurile din străinătate (+373 22)25-7070;
- Consultații online;
- Poșta electronică: asp@asp.gov.md.
ACTE NORMATIVE
- Legea cu privire la sistemul de adrese, nr.151/2017;
- Regulamentul cu privire la Registrul de stat al unităţilor administrativ-teritoriale şi al străzilor din localităţile de pe teritoriul Moldovei , aprobat prin Hotărârea Guvernului nr.1518/2003 despre crearea Sistemului informaţional automatizat "Registrul de stat al unităţilor administrativ-teritoriale şi al străzilor din localităţile de pe teritoriul Moldovei";
- Hotărârea Guvernului nr. 966/2020 cu privire la serviciile prestate de către Agenţia Servicii Publice.
Documente necesare
Documente necesare pentru prestarea serviciului
- Cererea de modelul aprobat;
- Actul de identitate al solicitantului;
- Dovada împuternicirii (procură), după caz.

Informație oferită de:
Departamentul cadastru
Ultimul salvat:
18.03.2025