Este disponibil serviciul electronic guvernamental de livrare a documentelor Agenției
Stimați cetățeni, vă informăm că puteți profita de serviciul electronic guvernamental de livrare a documentelor (MDelivery). Recepționarea și procesarea cererilor pentru livrarea pașaportului cetățeanului Republicii Moldova și permisului de conducere internațional sunt valabile în toate centrele multifuncționale ale Agenției Servici Publice. Urmează în timpul apropiat și pentru comanda buletinului de identitate al cetățeanului Republicii Moldova, a permisului de conducere național și a certificatului de înmatriculare a vehiculului.
Cetățenii Republicii Moldova care vor solicita livrarea documentelor vor putea să le primească la adresa indicată, atât la nivel național, cât și internațional, selectând din șapte furnizori de servicii poștale: Î.S. „Poșta Moldovei”, Nova Poshta, Muvi Express, FAN Courier, DHL, FedEx, Menthor Express. Furnizorul va fi selectat în funcție de termenul de livrare și prețul serviciului.
Totodată, se oferă posibilitatea de a comanda on-line prin Platforma de dezvoltare a serviciilor electronice (PDSE), următoarele servicii cu livrare prin MDelivery:
1. Documentele din domeniul stării civile:
- Certificat/ duplicat al certificatului de naștere;
- Certificat/ duplicat al certificatului de căsătorie;
- Certificat/ duplicat al certificatului de divorţ;
- Certificat/ duplicat al certificatului de deces;
- Certificat/ duplicat al certificatului de schimbare a numelui şi/sau prenumelui;
- Certificat/ duplicat al certificatului de stabilire a paternităţii;
- Extras de pe actul de naştere;
- Extras de pe actul de căsătorie;
- Extras de pe actul de deces;
- Extras de pe actul de divorţ;
- Extras de pe actul de schimbare a numelui şi/sau prenumelui;
- Aviz cu privire la anularea şi/sau modificarea actului de stare civilă;
- Aviz privind afirmarea/infirmarea schimbării numelui şi/sau prenumelui;
- Extras multilingv de pe actul de naștere;
- Extras multilingv de pe actul de căsătorie;
- Extras multilingv de pe actul de deces;
- Certificat privind starea civilă;
- Certificat de capacitate matrimonială;
- Certificat explicativ.
2. Documentele din domeniul cadastral:
- Certificat privind înscrierile în Registrul bunurilor imobile;
- Certificat privind valoarea bunului imobil;
- Extras din Registrul bunurilor imobile;
- Extras din capitolul supliment al Registrului bunului imobil (valoarea bunului imobil);
- Plan cadastral pentru primul sector cadastral;
- Plan cadastral pentru fiecare sector ulterior;
- Plan cadastral al terenului cu/fără construcție;
- Plan încăperii izolate;
- Plan locului de parcare;
- Furnizare a informației despre bunurile imobile ce aparțin unei persoane fizice/juridice din BCD Cadastru:
- ce cuprinde drepturile active;
- ce cuprinde toate drepturile;
- pentru Programul de stat „Prima casă”.
3. Extras din Registrul de Stat al persoanelor juridice și al întreprinzătorilor individuali.
După finisarea depunerii comenzii electronice de livrare, solicitantul va recepționa pe poșta electronică o notificare de confirmare cu numărul comenzii. În nota de plată se reflectă adresa de destinație indicată. Ulterior, comanda poate fi urmărită după numărul comenzii pe portalul oficial al serviciului MDelivery: mdelivery.gov.md.