Sari la conținutul principal

Agenția Servicii Publice, șase ani de activitate

23.08.2023 08:58

Astăzi, 23 august 2023,  Agenția Servicii Publice marchează 6 ani de activitate. Instituția a fost fondată în anul 2017,  prin  fuzionarea Î.S. CRIS „REGISTRU”, Camera Înregistrării de Stat, Camera de Licențiere, Serviciul Stare Civilă și Î.S.„Cadastru”.

În beneficiul direct al cetățenilor, în  fiecare raion al țării noastre, Agenția Servicii Publice are câte un centru multifuncțional, prin intermediul cărora sunt prestate circa 260  tipuri de servicii.  Anual, subdiviziunile teritoriale ale ASP deservesc peste 4 milioane de persoane.

În această perioadă, fiecare din cei peste 3500 de angajați ai instituției și-a adus propria contribuția în creșterea calității serviciilor publice prestate de ASP.

Doar într-un singur an, am reușit să digitalizăm circa 32 de servicii, prestate de ASP. În prezent, cetățenii care au o semnătură digitală  pot să solicite și obțină în format electronic 12 servicii din domeniul cadastral, 19 servicii de stare civilă și o serie de servicii din domeniul înregistrării și licențierii unităților de drept. Tot în acest an, a fost înregistrată absolut online prima companie străină.

Suntem satisfăcuți de rezultatele muncii noastre, dar știm că este loc de mai bine. Și ne vom strădui să corespundem așteptărilor cetățenilor țării noastre.

Chiar dacă nu reușim tot timpul să răspundem la sutele de apeluri telefonice pe care le primim zilnic, ne dorim să fim cât mai eficienți în munca noastră și să rămânem conectați la nevoile și cerințele oamenilor. 

În final, adresăm un apel către tinerii specialiști care doresc să activeze în cadrul Agenției Servicii Publice să ne viziteze site-ul și să vadă pozițiile vacante pe care le avem. Noi vă așteptăm!

Informație oferită de:

Departamentul management servicii publice

Serviciul comunicare şi protocol

Ultimul salvat:

23.05.2024