Pentru a facilita accesul solicitanților la serviciile publice prestate de către Agenția Servicii Publice și a eficientiza activitatea instituției, încurajăm cetățenii să-și programeze online vizita la centrele multifuncționale ale ASP.
Programarea se face pe pagina oficială a ASP: https://www.asp.gov.md/ro/programarea-online.
(!!!) Anularea programărilor se poate face doar prin apel telefonic la Serviciul suport clienți.
In prima jumătate a anului 2024, Serviciul suport clienți a înregistrat 153 778 de apeluri (comparativ cu 142 875 în perioada similară din anul precedent). Circa 52% din apelurile primite sunt pentru programarea prealabilă la serviciile ASP.
În cazul în care nu reușiți să vă programați de sine stătător, ori aveți întrebări suplimentare privind serviciile prestate de către ASP, puteți contacta Serviciul suport clienți la numerele de telefon: 14909 sau +373 022 257070 (pentru apeluri internaționale), sau prin e-mail la adresa: e-services@asp.gov.md. Serviciul este disponibil de luni până vineri, între orele 8:00 și 17:00.
Domeniile de consultanță a Serviciului suport clienți:
- Eliberarea actelor de identitate și cetățenie
- Servicii de stare civilă
- Înregistrarea și licențierea unităților de drept
- Examinarea și documentarea conducătorilor de vehicule
- Înmatricularea vehiculelor
- Servicii electronice
- Suport pentru depunerea cererilor online prin intermediul platformei PDSE
- Cadastru