Sari la conținutul principal

Colaborarea cu autorităţile publice locale

Autorităţile publice locale sunt unii din partenerii strategici ai Agenţiei Servicii Publice, rezultatele serviciilor cadastrale fiind în mare parte determinate de buna conlucrare între organele cadastrale teritoriale şi reprezentanţii autorităţilor locale. Informaţia cadastrală care o deţinem este folosită de primari, ingineri funciari din cadrul autorităţilor publice locale pentru luarea deciziilor referitoare la administrarea terenurilor din localitate. Subdiviziunile teritoriale ale Agenţiei Servicii Publice, la solicitarea Autorităţii Publice Locale,  furnizează trimestrial informaţia despre bunurile înregistrate pe teritoriul unităţii administrativ-teritoriale. Pentru a obţine informaţia dată pe suport digital sau pe suport de hârtie, depuneţi o cerere scrisă pe adresa Serviciului cadastral teritoriale în raza de activitate a căruia se află localitatea dumneavoastră. Cererea poate fi depusă, inclusiv, pe adresa electronică a subdiviziunii.

Pentru folosirea eficientă a timpului, în cazul depunerii unei cereri pentru serviciile de înregistrare sau pentru lucrări cadastrale, vă puteţi programa prealabil pentru o vizită la centrul multifuncţinal, selectând data şi ora. 

Compartiment